søndag den 16. september 2012

Venus Williams relancerer eleVen brand

Venus Williams er, sammen med sin tvillingesøster Serena Williams, nok mest kendt for sine store succeser på tennisbanen. Men den 32-årige internationale stjerne har også mange andre talenter. Bl.a. har hun skrevet adskillige bøger og er blevet udnævnt som bestselling forfatter. Hun har været fortaler for menneskerettigheder. Og så designer hun også tøj og har i 2012 relanceret hendes eget brand, eleVen, som hovedsageligt er baseret på sports-/tennistøj til både mænd og kvinder.

Selvom jeg ikke interesserer mig for tennis specielt meget, har jeg alligevel været inde på eleVen's officielle hjemmeside og tjekke Williams' kollektioner ud. Her faldt jeg over dette cool sportssæt, som består af en sports BH + leggings og som kan benyttes til mange andre sportsgrene end bare tennis.



Jeg elsker mønsteret, og så ser sættet ud til at være rimelig comfy at have på!

Selvom Venus har haft masser af succes inden for tennis verdenen og har vundet ikke mindre end 4 OL guldmedaljer i tennis, har hun udtalt at 'tennis ikke definerer hende'. Hun har mange andre talenter uden for tennisbanen, som f.eks. at spille klaver, guitar og bas og at skrive. Derudover er hun kendt for at have en udsøgt tøj smag og er blevet udnævnt til at være best-dressed af modemagasinet Vogue.

"Mine forældre har lært mig, at man skal være velbalanceret - mere end bare en atlet," siger Venus til eleVen's officielle hjemmeside. 


Venus er en smuk kvinde både på og uden for tennisbanen

Mere tøj designet af Venus Williams. Go' stil! 


 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar